دوره سئو کار حرفه ای

دوره سئو کار حرفه ای

دسته بندی:

قیمت: 2800000 تومان

تعداد نمایش: 1066 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 بهمن 1396

به روز رسانی در: 16 آذر 1402

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

2800000 تومان – خرید

سئو کار حرفه ای شوید

در این محصول آموزشی شما با تکنیک های اصولی سئو و بهینه سازی سایت آشنا خواهید شد تا سایت خود را در هر کلمه کلیدی که مد نظرتان است به صفحه اول گوگل بیاورید.

با سئوی سایت تان کسب و کارتان را متحول کنید

نوع آموزش : تصویری و کاملا پروژه محور

مخاطب : افرادی که قصد دارند سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورند

تعداد فایل های آموزشی : 18 عدد فایل ویدئویی با فرمت MP4 و MP3 به مدت 15 ساعت

دانلود فوری محصول آموزشی پس از سفارش دادن و پرداخت وجه

صفحه اول گوگل

 

اگر می خواهید در هر عبارت و کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان صفحه اول گوگل باشید و هزاران بازدیدکننده هدفمند را به سایت خود وارد کنید تنها راه شما سئو است.

چرا سئوی سایت انقدر مهم است؟

یکی از مهمترین دلایلی که باید به فکر سئوی سایت مان باشیم صرفه جویی در هزینه تبلیغات است. از طرفی هر تبلیغاتی شاید برای کسب و کار شما سودمند و هدفمند نباشد! در خیلی از کمپین های تبلیغاتی دیده شده افراد زیادی فقط برای کنجکاوی روی بنر تبلیغاتی مورد نظر کلیک می کنند. و در واقع ورود این افراد به سایت مورد نظر فایده ای ندارد که هیچ بلکه باعث ضرر برای فرد تبلیغ کننده است. به این خاطر می گویم ضرر چون در بسیاری از تبلیغات اینترنتی در حال حاضر هزینه ها بر اساس کلیک ها محاسبه می شوند.

ولی زمانی که افراد از طریق گوگل وارد سایت شما شوند این ترافیک برای شما بسیار هدفمند خواهد بود. و درصد خیلی بیشتری ممکن است به مشتریان سایت شما تبدیل شوند.

این یک حقیقت است که هدفمند ترین مشتریان برای شما از طریق گوگل ایجاد می شوند نه راه دیگری. همین حالا اگر خودتان به دنبال خرید وسیله ای به صورت اینترنتی باشید چه کار می کنید؟ مسلما وارد سایت گوگل می شوید و از طریق آن شروع به پیدا کردن وسیله مورد نظر خود می کنید. از بین سایت های نمایش داده شده در صفحه اول وارد یکی از آن ها می شوید و خرید خود را انجام می دهید.

اگر می خواهید از هزینه های سنگین برای تبلیغات در امان باشید و مشتریان هدفمندی را برای کسب و کارتان فراهم کنید این محصول دقیقا به درد شما می خورد.

چرا باید محصول سئو کار حرفه ای را تهیه کنید؟

اگر می خواهید به واسطه سایتتان ترافیک بیشتری را جذب کنید باید در عبارات کلیدی مختلف مربوط به کسب و کارتان صفحه اول گوگل باشید. از طرفی ترافیک بیشتری که به صورت هدفمند باشد مشتریان بیشتری را هم با خود به همراه دارد.

در این محصول آموزشی دقیقا مو به مو به شما می گویم چه طور باید به صورت کاملا اصولی سایت خود را سئو کنید تا از طریق عبارات مختلف و مربوط به حوزه کاری خود به صفحه اول گوگل برسید. درست مثل وب سایت همیار وب که در عبارات و کلمات کلیدی زیادی صفحه اول گوگل است. من در این محصول آموزشی که به صورت گام به گام و تصویری تمام مراحل را به شما توضیح داده ام می توانم به شما کمک کنم تا از رقبای خود بالاتر باشید و مشتریان بیشتری را نصیب خود کنید.

از کجا معلوم که با این محصول می توانید سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید؟

جالب است بدانید سایت همیار وب نزدیک به 7 ماه است که راه اندازی شده و در این مدت کوتاه توانسته ایم در عبارات و جملات کلیدی زیادی و در عین حال سخت و رقابتی صفحه اول گوگل باشیم. چه طور چنین چیزی ممکن است؟ چه طور میشه با وجود رقبایی که هر کدامشان حداقل 4 سال است در حال فعالیت در این زمینه هستند و هر کدامشان در این مدت توانسته اند اعتبار بالایی را نزد گوگل دریافت کنند را در نتایج جست و جو گرفت؟

اگر قصد دارید به سرعت به صفحه اول گوگل بیایید و بعد از مدتی برگردید سر جای اولتان پیشنهاد نمی کنم این محصول را تهیه کنید. توسط آموزش های موجود در این محصول جایگاه سایت شما در صفحه اول گوگل دائمی است.

آموزش سئوی سایت

 

آنچه در محصول سئو کار حرفه ای یاد خواهید گرفت :

 سئوی سایت چیست؟

 هدف ما از سئو چیست؟

 گوگل بر اساس چه معیارهایی به سایت ها رتبه می دهد؟

 چگونه رتبه یک گوگل را کسب کنیم؟

 آشنایی با الگوریتم های گوگل

 آشنایی با اصطلاحات مهم مربوط به سئو و گوگل

 آشنایی با جریمه های گوگل

 گوگل چه سایت هایی را جریمه می کند؟

 چه کار کنیم در گوگل پنالتی نشویم؟

 آشنایی با سئوی کلاه سیاه و روش های استفاده از آن

 آشنایی با فاکتورهای اصلی و تاثیر گذار در سئو

 آشنایی با فاکتورهایی مهم در سئو که هیچ کس به آن ها اهمیت نمی دهد

 چگونه میزان ماندگاری کاربران در سایت را بالا ببریم؟

 چگونه محتوایی سئو شده تولید کنیم؟

 چگونه محتوای خوب تولید کنیم؟

 چگونه عناوین جذاب برای محتوای خود بنویسیم؟

 چگونه با تولید محتوا به گوگل بفهمانیم سایت ما در چه حوزه ای فعالیت می کند؟

 افزایش چند برابری ترافیک سایت با استراتژی های تولید محتوای جذاب و هدفمند

 نکات مهم در تولید محتوای صوتی و تصویری

 تاثیر سیگنال های شبکه های اجتماعی بر روی سئو

 نکات مهم در فعالیت در شبکه های اجتماعی

 معرفی شبکه های اجتماعی تاثیر گذار در سئو

 اهمیت قدرت برند در سئوی  سایت

 چگونه اعتبار سایت خود را نزد گوگل بالا ببریم؟

 فاکتورهای اصلی و تاثیر گذار در ساخت بک لینک ها

 نکات مهم در ساخت بک لینک ها

 چگونه بک لینک های با کیفیت بسازیم؟

 چگونه بی نهایت بک لینک حرفه ای بسازیم؟

 راه هایی برای ساخت بک لینک های طبیعی و با کیفیت

 چگونه در کلمات کلیدی سخت به صفحه اول گوگل بیاییم؟

 سئوی سایت های فروشگاهی چگونه انجام می شود؟

 چگونه یک صفحه خاص از سایتمان را سئو کنیم؟

 سئوی محلی چگونه باید انجام شود؟

 سئوی منفی چیست؟ و راه های شناسایی و مقابله با آن چگونه است؟

 پیدا کردن کلمات کلیدی اصلی در کسب و کارتان

 آموزش حرفه ای سئوی سایت های وردپرسی

 آموزش کامل افزونه Yoast SEO و استفاده از آن در سئو

 آموزش کامل گوگل وب مستر تولز

 معرفی افزونه ها و ابزارهای کاربردی در سئو

 آنالیز و بررسی سایت های رقبا

 تحلیل رفتار کاربران در سایت

 ثبت سایت و کسب و کارتان در نقشه گوگل

 و بسیاری از نکات کلیدی و ارزشمند در سئو در قالب چک لیست

مسلما هر چقدر در عبارات و کلمات کلیدی زیادی سایتتان صفحه اول گوگل باشد ترافیک بیشتری نصیب سایت شما می شود. خیلی از سایت ها هستند که فقط و فقط روی چند کلمه کلیدی اصلی سایتشان تمرکز می کنند. ولی من در این دوره آموزشی به شما یاد می دهم چه طور کاری کنید که فقط یک صفحه از سایتتان توسط عبارات و کلمات کلیدی زیادی در صفحه اول گوگل ظاهر شود.

مسلما افراد با طرز فکر های مختلفی در گوگل به دنبال نیاز خود هستند! مثلا فردی عبارت “کسب و کار اینترنتی” را در گوگل جست و جو می کند و فرد دیگری “ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی” را جست و جو می کند. و همینطور افراد با توجه به نیاز های خود عبارات مختلف زیادی را جست و جو می کنند. فرض کنید در تمام این عبارت ها سایت شما نمایش داده شود آن هم در صفحه اول گوگل! چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مسلما ترافیک وب سایت شما چندین برابر می شود. من در این دوره آموزشی به شما یاد می دهم چه کار کنید تا در عبارات مختلفی صفحات سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید.

اگر سرمایه ای برای پرداخت هزینه های تبلیغاتی ندارید همین حالا باید به فکر سئوی سایت خود باشید!

آیا قیمت این محصول واقعا مناسب است؟

همین الان با شرکت هایی که در زمینه سئوی سایت فعالیت می کنند تماس بگیرید. یا راحت تر از آن این است که به سایت هایی که خدمات سئوی سایت ارائه می دهند سری بزنید. به قسمت تعرفه های آن ها مراجعه کنید. مطمئن باشید برای هر کلید واژه ای که سایت شما را در آن به صفحه اول گوگل بیاورند کمتر از 300 هزار تومان نمی گیرند.

البته به این هم توجه کنید کنید کلمات کلیدی کم رقابت نه پر رقابت! قیمت سئوی سایت در کلمات کلیدی که در آن ها رقابت متوسط است کمتر یک میلیون تومان نیست. فرض کنید شما 3 میلیون تومان هزینه می کنید برای اینکه سایت شما در 5 کلمه کلیدی مربوط به حوزه کاریتون صفحه اول باشد. آیا واقعا چنین هزینه ای ارزشش را دارد؟ از کجا معلوم سایت شما بعد از مدتی افت نکند؟

زمانی که خودتان سئوی سایت خود را انجام دهید مزیت های بیشتری دارد. زمانی که شما به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید می توانید سایت خود را در هر عبارات و کلمات کلیدی که مد نظر دارید به صفحه اول گوگل بیاورید. مزیت دیگری که دارد این است که چون سئو امری مراقبتی است خودتان می توانید هوای سایت خود را همیشه داشته باشید. و مزیت بعدی این است که شما می توانید با سئو کردن سایت های دیگران کسب درآمد داشته باشید و میلیون ها تومان در ماه درآمد داشته باشید.

1 نظر

پاسخ دهید